همه حرف و حدیث ها درباره شاسی بلند شورولت کوروت
همه حرف و حدیث ها درباره شاسی بلند شورولت کوروت
اخیراً حرف‌ و حدیث‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که محبوب‌ترین محصول کمپانی جنرال موتورز یعنی شورولت کوروت به زودی چند اینچ ارتفاع خواهد گرفت و به یک شاسی‌بلند تبدیل می‌شود.

به گزارش خبربین آنلاین: به نظر می‌رسد کمپانی شورولت فقط به منظور کسب سود بیشتر تصمیم گرفته کوروت را به یک شاسی‌بلند تبدیل کند که برای یک شرکت تجاری کاری دور از انتظار نیست و این درست همان کاری است که کمپانی‌هایی مانند پورشه و لامبورگینی نیز پیشتر انجام داده‌اند.

در سال ۲۰۲۲ کمپانی لامبورگینی ۵۳۶۷ دستگاه لامبورگینی اوروس و کمپانی پورشه ۴۴۸۸۲ دستگاه پورشه کاین و پورشه ماکان به فروش رساندند که از میزان فروش سدان‌ها بسیار بیشتر بوده است.

از آن جاکه نام کوروت دارای اعتبار و پرستیژ زیادی است، کمپانی سازنده تصمیم گرفته آن را به یک شاسی‌بلند تبدیل کند و چنانچه این خودرو مانند محصولات شاسی بلند لامبورگینی و پورشه ظاهر شود بدون تردید مشتریان زیادی را به سوی خودش جذب خواهد کرد.

حرف و حدیث‌های اولیه‌ حاکی از آن است که احتمال دارد شاسی‌بلند شورولت کوروت تمام برقی باشد ولی برخی منابع معتقدند به یک موتور ۸ سیلندر مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، احتمال دارد این شاسی‌بلند جدید مانند شورولت E-Ray از یک پیشرانه هیبریدی بهره ببرد و به سیستم eAWD مجهز شود.

انتظار می‌رود شورلت کوروت شاسی‌بلند مانند شورولت کامارو، کادیلاک CT4 و کادیلاک CT5 بر روی پلتفرم Alpha II سوار و در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود.