نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان مسکونی و نجات جان ۷ نفر از جمله دو کودک دوقلوی شش ماهه با استفاده از نردبان هیدرولیکی خبر داد.

به گزارش خبربین آنلاین:  سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱:۱۲ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی دری یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر خیابان سازش به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند؛ محل موردنظر یک ساختمان ۵ طبقه بود که در هر طبقه ۴ واحد قرار داشت. در طبقه چهارم یک واحد ۶۰ متری قرار داشت از قسمت تراس و از بخشی که وسایل قرار داشت آتش‌سوزی آغاز می‌شود. دود زیادی این طبقه و طبقه بالایی را فراگرفته بود و افرادی در این بخش‌ها محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات اطفاء و جستجو را آغاز کردند. در داخل واحد مجاور یک خانواده ۵ نفره زندگی می‌کردند که دو کودک دو قلو ۶ ماهه به همراه برادر ۴ساله شان و پدر و مادرشان در این واحد زندگی می‌کردند همچنین در طبقات بالایی نیز دو آقا حضور داشتند؛ هر هفت نفر با نردبان هیدرولیکی توسط آتش نشانان به پایان منتقل شدند.

ملکی گفت: وضعیت این ۷ نفر خوب بود اما برای چکاب کامل تحویل عوامل اورژانس شدند؛ آتش نشانان نیز به سرعت آتش را خاموش کرده و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند؛ لکه گیری و تخلیه دود نیز انجام شده است.