پاسخ به حمله ایران را توصیه نمی‌کنم
پاسخ به حمله ایران را توصیه نمی‌کنم
رئیس پیشین موساد یوسی کوهن امروز یکشنبه گفت که به نفع تل‌آویو نیست وارد «رویارویی مستقیم با ایران» و پاسخ به عملیات تنبیهی این کشور شود.
به گزارش خبربین آنلاین؛ «پاسخ به حمله ایران را توصیه نمی‌کنم». این بخشی از اظهارنظر یوسی کوهن رئیس پیشین موساد در واکنش به پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت تروریستی علیه کنسولگری ایران در دمشق است.
کوهن که دارای کارنامه سیاهی از اقدامات تروریستی علیه ایران در دوران ریاستش بر موساد است، امروز گفت که «به نفع ما نیست که وارد رویارویی مستقیم با ایران شویم». هرچند که امیدوار است اگر چنین اتفاقی روی دهد، اسرائیل برای آن آماده باشد.
وی با این حال افزود که «من پاسخ به حمله ایران را توصیه نمی‌کنم؛ نباید اتحادی را که با ما در مقابله با آن وجود دارد، هدر دهیم».
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را در قالب یک عملیات تنبیهی در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد.
در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری امروز گفت که «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود..: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».