مردم ایذه توطئه و اختلاف‌افکنی دشمنان را ناکام گذاشتند
مردم ایذه توطئه و اختلاف‌افکنی دشمنان را ناکام گذاشتند
رئیس جمهور گفت: دشمنان در مقاطع مختلفی در ایذه قصد توطئه و اختلاف‌افکنی داشتند اما مردم ایذه آن‌ها را ناکام گذاشتند.

به گزارش خبربین آنلاین : سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور امروز در جمع مردم ایذه اظهار کرد: آمدنم به این منطقه باید به رفع و پیگیری مشکلات منجر شود و آنچه که خواست و مطالبه مردم است در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.
وی افزود: ادارات و سازمان‌های ما همواره باید نمود گره گشایی مردم باشند و مبادا بشنوم روابط ناسالم جای روابط سالم را گرفته و رشوه و فساد در یک اداره رخنه کرده است.
رییس جمهور گفت: باید تمامی دستگاه‌هایی که به نام دولت به ملت خدمت کنند باید احساس گره گشایی را به مردم برسانند
وی ادامه داد: بسیار خرسندم که در این جمع با صفا، صمیمی و ارزشمند مردم ایذه هستم. توفیقی است برای بنده و همکارانم که در جمع مردم با محبت ایذه حضور دارم.

وی افزود: بنده به عنوان یک طلبه،خدمتگزار به ملت و کشور هستم. تاریخ این سرزمین همه نشانه هایی از رشادت، مقاومت، ایثار و ایستادگی مردم لر و بختیاری است و نشان می‌دهد مردم این دیار همواره حافظ ارزش‌های الهی و ملت هستند.
رییس جمهور گفت: تاریخ ایل بختیاری و این خطه گواه این است که مردم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها همواره ایستادگی کردند.
رئیسی تصریح کرد: دشمنان در مقاطع مختلفی در ایذه قصد توطئه و اختلاف‌افکنی داشتند اما مردم ایذه آن‌ها را ناکام گذاشتند.
کار در استان خوزستان، استان رزمندگان، ایثارگران، جانبازان بسیار انجام شده است. در مسیر آمدنم مردم، بسیار به مسئله آب اشاره و تاکید داشتند. از استاندار و مسؤولان محلی وضعیت آب را جویا شدم و بر اساس گزارش‌های رسیده این موضوع باید فورا پیگیری شود.

وی افزود: انتقال آب از سد کارون ۳ به دشت‌های ایذه ضروری و قطعی است. طبق بررسی وزیر نیرو که امروز همراه ما به خوزستان آمده است و
انتقال آب از این سد حتما تسریع خواهد شد و اگر این طرح بنا بر هر دلیلی با مشکلاتی مواجه بوده در این سفر مرتفع می‌شود.
ابراهیم رئیسی تصریح کرد: مسئله کار و اشتغال در این منطقه بسیار حائز اهمیت است. خانواده‌ها دارای دغدغه فرزندان خود هستند که باید گفت علاوه بر دامداری، کشاوزی هم تقویت خواهد شد.
وی اضافه کرد: اجرای طرح کارخانه ورق با سرمایه گذاری شرکت‌ها ایمیدرو و فولاد اهواز و چندین شرکت بزرگ باید در ایذه انجام شود که لازم است وزیر صمت، استاندار و مدیران تلاش کنند تا سریعا به مرحله اجرایی برسد.

رییسی با اشاره به مسئله ورزش و کشتی ایذه گفت: ساخت سالن کشتی برای جوانان ورزشکار ایذه و ایجاد سالن چند منظوره مناسب برای بانوان پیگیری خواهد شد‌.
وی با اشاره‌ به ساخت گلخانه در ایذه عنوان کرد: کسانی که برای ایجاد گلخانه اعلام آمادگی کردند و منتظر اعتبارات هستند بدانند که پیگیری‌های لازم انجام شده است و برای ۲۰۰ نفری که منتظر هستند اعتبارات مورد نیاز فراهم خواهد شد.
ابراهیم رییسی با اشاره به صنعت گردشگری ایذه اضافه کرد: ایذه منطقه‌ای باستانی و گردشگری است لذا برای فعال شدن صنعت و اقتصاد گردشگری، دولت کمک خواهد کرد تا این موضوع گردشگری این شهرستان به جریان انداخته شود.
وی به مسئله راه‌های ارتباطی اشاره کرد و گفت: راه‌های ارتباطی در خوزستان همواره مورد توجه دولت بوده اما این مسئله در منطقه ایذه بیشتر مورد توجه خواهد گرفت و در این سفر به موارد دارای اولویت اقدام خواهد شد.

رییس جمهور گفت: ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان سه محوری است که باتوجه به امکانات و کمک مردم برای منطقه در نظر داریم و برای دولت ما دارای اولویت است.