کشف ۱.۵ میلیارد تومانی موادمحترقه غیرمجاز در ساختمان مسکونی
کشف ۱.۵ میلیارد تومانی موادمحترقه غیرمجاز در ساختمان مسکونی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 75 هزار قلم انواع مواد محترقه خارجی و ایرانی غیرمجاز به ارزش بیش از 1.5 میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار تهران شدند.
وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری مواد محترقه غیرمجاز در ساختمانی مسکونی در بازار تهران تخلیه و دپو شده است؛ کالاهای خارجی که توسط خودروهای شوتی به اطراف تهران منتقل شده و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و توزیع می‌شود.
سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کرد که مشخص شد محل پارکینگ ساختمانی مسکونی بود؛ همچنین کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: تعداد ۷۵.۱۰۵ قلم مواد محترقه به وزن تقریبی ۴.۳۳۵ کیلوگرم محصول کشور چین بوده که محل پلمب شد و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند،
از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.