آغاز عملیات ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی به دستور رئیس جمهور
آغاز عملیات ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی به دستور رئیس جمهور
عملیات بزرگ ساخت 14000 هزار واحد مسکونی و بهره برداری از آن ها با نام شهید بزرگ ماه رمضان امیر المونین (ع) به دستور رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش خبربین آنلاین: مراسم واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

آیت الله رئیسی در این جلسه با حضور فرماندهان نیرو های مسلح و نیرو های نظامی و انتظامی در رابطه نقش مسکن در زندگی نیرو های مسلح گفت: عزیزی که در میدان برای امنیت کشور تلاش میکند و پشتوانه امنیت کشور است حتما باید از آرامش برخوردار باشد.نقش مسکن در هزینه زندگی و سبد زندگی افراد بیشترین میزان را دارد لذا تامین مسکن برای عزیزان نیروی مسلح میتواند آرامش بسیار زیاد برای آن ها باشد.

رئیس جمهور گفت: همت فرماندهان محترم نیروی مسلح و فرماندهان عالی نظامی و انتظامی و همه فرماندهان در سطح کشور با همکاری وزارت راه وشهرسازی و استانداری ها برای عزیزانمان در نیروی مسلح قابل تقدیر است.

آیت الله رئیسی افزود: این تلاش که با همکاری وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است توافق و تفاهم  بسیار خوبی است که از سویی دولت و از سویی خود نیرو های مسلح کار را باحساسیت دنبال می کنند و باید در یک حرکت جهادی این تلاش با انگیزه و اندیشه و حساسیت و پیگیری در دولت دنبال شود و کار با سرعت و هماهنگی و دقت بالاتری پیگیری شود.

آیت الله رئیسی با ابراز خرسندی از افتتاح ۱۰۰۰۰ واحد مسکونی گفت: امروز بسیار خوشحالیم که ۱۰۰۰۰ واحد به عزیزانمان در نیروی مسلح تحویل داده می شود.

در پایان عملیات بزرگ ساخت ۱۴۰۰۰ هزار واحد مسکونی و بهره برداری از آن ها با نام شهید بزرگ ماه رمضان امیر المونین (ع) با دستور رئیس جمهور آغاز شد.