آغاز عملیات ساخت ۵۹۵۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان
آغاز عملیات ساخت ۵۹۵۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان
مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت 59500 واحد مسکونی برای دانشگاهیان با حضور رئیس جمهور انجام شد.

به گزارش خبربین آنلاین: عملیات اجرایی ساخت ۵۹۵۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان با حضور رئیس جمهور انجام شد. این طرح با تاکید رئیس‌جمهور و پس از توافق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت مسکن آغاز شد. در حوزه وزارت علوم بیش از ۳۰ هزار و ۵۶۶ مسکن ویژه استادان هیات علمی، ۵ هزار و ۸۰۰ خوابگاه متاهلی و برای دانشگاه آزاد ۲۳ هزار ۸۱۹ هدف‌گذاری شده‌است.

وزیر راه و شهر سازی در گزارشی در حضور رئیس جمهور در این باره گفت: پس از تاکید رئیس جمهور در جلسات گذشته کارگروهی ویژه ای در وزارت راه و شهر سازی در وزارت علوم و دانشگاه آزاداسلامی آغاز شده است که معاونین بنده و معاونین دستگاه های ذکر شده مسئولیت آن را به عهده گرفتند که با برگزاری جلسات متعدد با حضور روئسای دانشگاه ها همراه شد که نتیجه آن، امروز آغاز عملیات اجرایی بیش از ۶۰ هزار واحد مسکونی ویژه این عزیزان فرهیخته بود و در کنار آن طرح ساخت خوابگاه های متاهلی نیز آغاز می شود .

وی ادامه داد: انشالله باهدف ایجاد انگیزه در اعضای هیئت علمی که مسکن همواره از دغدغه های آنان بوده است بتوانیم شروع مبارکی را دارا باشیم. زمین ها تامین شده است و نیاز از است که در این زمین ها جداسازی انجام شود و پس از طی شدن کمیسیون ماده پنج و تغییر کاربری آن عملیات اجرایی آن انجام شود و وارد مرحله ساخت شود .