بورس ریزشی شد
بورس ریزشی شد
امروز (دوشنبه 22 اسفندماه) بورس در پایان معاملات بازار سرمایه با ریزش اندکی همراه شد.

به گزارش خبربین آنلاین: بورس تهران امروز (دوشنبه) در ابتدای معاملات با تقاضای خوبی از سوی خریداران رو به رو شد و همین امر موجب مثبت شدن شاخص کل و شاخص هم وزن بورس شده بود اما هر چه از بازار گذشت تقاضا در سطح بازار کم تر شد و در نهایت شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز با کاهش ۰.۰۹ درصدی رو به رو شد.

کگل و میدکو بیشترین تاثیر منفی بر روی شاخص و شیران فولاد نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص گذاشتند. امروز شاخص هم وزن بورس، نیز کاهش ۰.۱ درصدی را ثبت کرد تا عملکرد کلی بازار متعادل منفی باشد.

ارزش معاملات خُرد با کاهش نسبت با روزهای گذشته به ۶۶۰۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۳۴۰۰ میلیارد متعلق به بازار بورس ،۱۷۰۰ میلیارد متعلق به فرابورس و ۱۵۰۰ میلیارد متعلق به بازار سهام است.

همچنین گروه خودرو و محصولات شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را در بین صنایع به خود اختصاص دادند. جریان خروج پول حقیقی از بازار سهام امروز نیز ادامه دار بود البته که نسبت به روز گذشته از شدت آن کاسته شده است اما در نهایت برای امروز خالص فروش ۲۰۵ میلیارد تومانی از طرف حقیقی ها ثبت شد.

سرانه خرید حقیقی‌ها امروز از سرانه فروش آن‌ها پیشی گرفت و در انتهای بازار سرانه خرید ۲۳‌.۶ میلیون تومانی و سرانه فروش ۱۷.۱ میلیون تومانی از حقیقی‌ها به ثبت رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین