مردی که در آبادان سردار سدشکن لقب گرفت
مردی که در آبادان سردار سدشکن لقب گرفت
مردم آبادان او را سردار سدشکن می خوانند و منتظرند تا وی مجددا در این عرصه حاضر شود.

به گزارش خبربین آنلاین: خانه ملت به دنبال افرادی از جنس مردم است. دغدغه این روزهای کشور در مباحث ملی، بحث معیشت، اقتصاد گرانی ها و تورم است ولی همانطور که می‌دانیم هر قومی، شهری و استانی دغدغه خاص خود را دارد. همانطور که خشک شدن دریاچه ارومیه بیشتر برای مردم آن منطقه، تالاب هامون برای سیستان و بلوچستانی ها مهم است رودخانه بهمن شیر نیز برای آبادانی ها امر مهمی تلقی می شود.
در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم شاید تنها فردی که تلاش کرد تا به داد بهمن شیر برسد کسی نبود جز سید مجتبی محفوظی که در این مسیر فراز و نشیب های زیادی را پیمود. این شخص برای احیای رودخانه ملی و فرازیبای بهمنشیر بیش از ۲۰ سئوال از وزیر نیرو طرح و بیش از ۷۰ جلسه تخصصی برگزار کرد تا این نعمت خدادادی به سادگی به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار نشود.

در دلخراش ترین حادثه سال ۱۴۰۱ که ساختمان متروپل آبادان فروریخت به جرات می‌توان گفت که تنها کسی که در مجلس شورای اسلامی سعی کرد تمام زوایای پیدا و پنهان ماجرا را شفاف سازی کند شخص نماینده این شهر بود.

این فرد، طی دوره نمایندگی خود از مسئولین متعدد از جمله وزیر نیرو برای بازدید از سدهای بالادست بهمنشیر، روسای کمیسیون های مجلس و کمیته های تخصصی مجلس برای بررسی هرچه بیشتر مشکلات مردم منطقه دعوت کرده و اقدامات مهم زیادی در کارنامه خود دارد.

محبوبیت او در منطقه به حدی است که او را سردار سدشکن لقب داده اند.

مردم شهیدپرور آبادان به عشق ولایت و مشارکت در انتخابات، منتظر فردی هستند که خود را سرباز ولایت می‌داند و خدمتگذار مردم و این فرد کسی نیست جز سید مجتبی محفوظی.