مقایسه چهره کمند امیرسلیمانی قبل و بعد از عمل +عکس
مقایسه چهره کمند امیرسلیمانی قبل و بعد از عمل +عکس
چهره کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون با جراحی زیبایی کاملا تغییر کرده است.

به گزارش خبربین آنلاین؛ کمند امیرسلیمانی عضوی از خانواده هنری سعید امیرسلیمانی است که به عنوان بازیگر خودش را در سینما و تلویزیون اثبات کرد. کمند امیرسلیمانی برادر سپند امیرسلیمانی است که او هم از بازیگران شناخته شده ایران محسوب می شود. کمند امیرسلیمانی ۵۰ سال دارد و بازیگری را از ۹ سالگی آغاز کرده است. اوج موفقیت کمند امیرسلیمانی در سریال پدرسالار بود.

این روزها سریال پدرسالار که از پربیننده ترین سریال های تاریخ تلویزیون ایران است دارد از صدا و سیما بازپخش می شود و با پخش مجدد سریال، نوع پوشش و تغییر چهره بسیاری از بازیگران سریال مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از بازیگران این سریال که چهره اش بسیار تغییر کرده، کمند امیرسلیمانی است. سایت چی بپوشم درباره او نوشته: امیرسلیمانی در نقش آذر همان عروس کوچک و آنارشیست خانواده بود که به سنت‌های قدیمی می‌تاخت و سر ناسازگاری داشت. هرچند که به‌چشم بسیاری از مخاطبان، آذر فردی جسور و کله‌شق به‌نظر می‌رسید اما با مرور و مقایسه ارزش‌های آن دوره و حال حاضر، همه متفق‌القول‌اند که او از حق مسلم خودش دفاع می‌کرد. حق داشتن خانه‌ای مستقل از والدین خود و همسر چیزی طبیعی است.

کمند امیرسلیمانی در آن سال‌ها بسیار بسیار جوان بود و گرچه او هم هنوز زیبا و دوست‌داشتنی است اما تغییرات چهره زیادی داشته است.

تغییرات چهره کمند امیرسلیمانی در عکس زیر کاملا پیداست.